Hoe werkt een uitlaatreparatie

  • UITLAATREPARATIE:

    Sinds de 2e helft van de jaren 80 zijn de auto’s en uitlaatsystemen ingrijpend veranderd.

    Onder vrijwel iedere auto zit tegenwoordig een katalysator, flexibel uitlaatdeel, lambdasonde e.d. Tevens zijn alle uitlaatsystemen tegenwoordig gemaakt van gelegeerde staalsoorten, dit houdt in dat deze allen maar te lassen zijn met speciale apparatuur.

    Het zogenaamde autogeenlassen met de vlam is niet meer mogelijk. Dit houdt in dat de tegenwoordige systemen langer meegaan en vaak door scheurvorming kapot gaan, waarbij d.m.v. een reparatie de levensduur aanzienlijk verlengd kan worden.





    Hoe werkt het:

    - Even bellen voor het maken van een afspraak.

    -U komt langs , de lasser voert een inspectie uit, noemt u een reparatiebedrag en indien mogelijk!! wordt de reparatie gelijk uitgevoerd.

    - U rijdt weg met een gerepareerde uitlaat.

    Speciale uitlaatwensen: Voor speciaal uitlaatwerk b.v. dubbele systemen, universele dempers, sierstukken en dergelijke, kunt u ook bij ons terecht. Ook het maken van complete uitlaatsystemen behoort tot de mogelijkheden. Bel voor meer informatie.

    - Door de uiteenlopendheid van ons werk kunnen wij geen vaste prijslijst maken, Dus hebben wij een schema met prijsvoorbeelden.